Vacatures

Facilitair coördinator

  • 32 uur 

  • 4 dagen (maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag)

  • Den Hoorn

  • Rozan Voordenhout via 015 251 75 85 

Groei jij met ons mee?

Kindercentrum ’t Kickertje is de partner in de opvoeding, ontwikkeling en verzorging van kinderen. Wij werken samen met ouders, verzorgers, scholen, verenigingen en instanties die betrokken zijn bij kinderen. Wij geven kinderen letterlijk en figuurlijk de ruimte om te groeien en grenzen te verleggen. Samen met enthousiaste, vakbekwame pedagogisch medewerkers maken kinderen bij ’t Kickertje een onvergetelijke ontwikkelingsreis.

’t Kickertje zoekt een energieke collega voor de vervanging van  onze facilitair coördinator van 1 februari 2025 tot 1 september 2025 in verband met zwangerschapsverlof. Het betreft een tijdelijke functie, maar wel een unieke kans om ervaring op te doen en jezelf verder te ontwikkelen op facilitair gebied én binnen de kinderopvang!

Hoe ziet jouw dag op ’t Kickertje er uit?

Als facilitair coördinator ben jij de spin in het web voor het beheer van de faciliteiten binnen 't Kickertje. Jij zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt en dat onze medewerkers kunnen rekenen op een prettige werkomgeving.

Als facilitair coördinator ontzorg je de organisatie o.a. op het gebied van huisvesting, onderhoud, ICT, telefonie, installaties, terreinen, inkoop en de dagelijks bijkomende uitdagingen. Daarnaast werk je mee aan diverse lopende projecten, waarbij duurzaamheid een belangrijk uitgangspunt is binnen ‘t Kickertje. Voor een soepel verloop van alle processen en projecten werk je nauw samen met onze leveranciers en interne teams. Je signaleert eventuele knelpunten in bestaande processen en komt zo nodig met verbetervoorstellen of je bent de sparringpartner voor locatiemanagers. Ook coördineer en begeleid je de werkzaamheden van onze technische dienst en onderhoudsmedewerker.

Met jouw goede communicatieve vaardigheden en dienstverlenende houding, ben jij het eerste aanspreekpunt voor de locatiemanagers, medewerkers en leveranciers op het gebied van facilitaire dienstverlening. Je schat de prioriteit juist in en zorgt voor een goede afhandeling. Je bent medeverantwoordelijk voor het ontwikkelen van een (centraal) inkoopbeleid en je doet conform dit beleid voorstellen voor het sluiten van contracten voor de levering van diensten en producten. Je onderhoudt contacten met de verhuurder(s) van de verschillende locaties. Je beoordeelt offertes op prijs en kwaliteit en controleert of onze leveranciers de afspraken in het contract nakomen. En je hebt een coördinerende/toezichthoudende rol in de naleving van de regelgeving die voortvloeit uit de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG).

Kortom, jouw werkzaamheden zijn heel afwisselend en dat zorgt ervoor dat jouw dag als facilitair coördinator er elke dag anders uit ziet!

Wat biedt ’t Kickertje jou?

  • Standplaats Den Hoorn (Zuid-Holland). Met enige regelmaat bezoek je ook onze andere locaties in Midden-Delfland en omgeving;
  • Een dienstverband van 32 uur per week (maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag);
  • Een inspirerende en professionele werkomgeving waarbinnen je veel ruimte en mogelijkheden krijgt om je eigen kwaliteiten in te zetten. Initiatief, creativiteit en inzet worden zeer gewaardeerd;
  • Een professioneel en enthousiast team van collega’s;
  • Leuke personeelsactiviteiten en attenties;
  • Een arbeidsovereenkomst voor de duur van 7 maanden;
  • Salaris op basis van ervaring tussen
    € 3.135,- en € 4.183,- (schaal 8) bruto per maand bij een fulltime (36 uur) dienstverband;
  • Arbeidsvoorwaarden conform de CAO kinderopvang waaronder een eindejaarsuitkering van 4% over jouw bruto jaarsalaris en 210 verlofuren o.b.v. een fulltime dienstverband.

Wat kun jij ’t Kickertje bieden?

  • Je hebt de opleiding HBO Facility Management afgerond;
  • Werkervaring op het gebied van facility management is een pré;
  • Je bent toe aan een volgende stap in je loopbaan en je wilt een unieke ervaring opdoen;
  • Je bent communicatief sterk en beheerst de Nederlandse taal uitstekend in woord en geschrift;
  • Je bent bekend met Office 365 en weet optimaal gebruik te maken van de mogelijkheden (Outlook, Word, Excel, Forms);
  • Je hebt een dienstverlenende en klantgerichte instelling;
  • Je bent proactief en weet de juiste prioriteiten te stellen;
  • Je signaleert problemen en neemt het initiatief om deze (zelfstandig) op te lossen;
  • Je houdt ervan om werkzaam te zijn in een dynamische werkomgeving

Meer informatie en solliciteren:
Wil je meer weten?

Bel dan met Rozan Voordenhout via (015) 251 75 85 of mail naar personeel@kickertje.nl

Ben je enthousiast? Dan ontvangen wij graag jouw CV en motivatiebrief via personeel@kickertje.nl.

Meer informatie over onze locaties en groepen vind je op onze website of kijk op onze facebookpagina.

13kikkerhart
Scroll naar boven