Vacatures

Locatiemanager BSO - Den Hoorn/Delft

  • 20 uur per week

  • werkdagen in overleg

  • Den Hoorn/Delft

  • Yvonne Dam (afdeling Personeelszaken) / (015) 251 75 85

Groei jij met ons mee?

Voor onze BSO locaties het Oranje Nassauplein (ONP) in Den Hoorn en de Delftse Tennisbond (DTB) in Delft zoeken wij een energieke collega voor de functie van:

Locatiemanager BSO - Den Hoorn/Delft
20 uur per week

Hoe ziet jouw dag op ’t Kickertje er uit?
Op deze twee kleinschalige locaties is geen dag hetzelfde. De BSO-locatie DTB is gelegen op het tennispark. Als open locatie is dit dé plek voor kinderen (10+ jaar) om alle activiteiten in de natuur dan wel gericht op sport en spel te ondernemen. Daarentegen is het ONP (4-12 jaar) gehuisvest in een basisschool en op loopafstand van onze hoofdlocatie, waar je ook regelmatig langsgaat voor overleg. Als locatiemanager ben je uitstekend in staat om het overzicht te behouden en de verbinding tussen de BSO-locaties in Den Hoorn te versterken.

Je bent drie à vier dagen per week aanwezig voor jouw medewerkers en voor het plezier en welbevinden van de kinderen. De zelfstandig functionerende teams weet je op een inspirerende wijze te motiveren en te begeleiden en je zorgt wanneer nodig voor concrete oplossingen door de juiste beslissingen te nemen. Natuurlijk heb je goed oog voor en waardeer je ieders kwaliteiten. Pedagogisch medewerkers weten jou gemakkelijk te vinden en zo nu en dan maak je in je agenda tijd vrij om mee te draaien op een groep.

Je ziet toe op de uitvoering van het pedagogisch werkplan en samen met het team locatiemanagers draag je bij aan de verdere ontwikkeling en implementatie van ons pedagogisch beleid. Jouw locaties zijn op en top in orde en een aantrekkelijke en veilige omgeving voor kinderen. Je bent hét aanspreekpunt voor (nieuwe) ouders, maar zorgt er ook voor dat zij door de pedagogisch medewerkers actief betrokken worden. Je onderhoudt een goed en regelmatig contact met organisaties, die zich net als jij bezig houden met kinderen, waaronder de basisschool en tennisvereniging.

Wat biedt ’t Kickertje jou?

  • Een inspirerende en professionele werkomgeving waarbinnen je veel ruimte en mogelijkheden krijgt om je eigen kwaliteiten in te zetten. Initiatief, creativiteit, sportiviteit en inzet worden zeer gewaardeerd.
  • Een lerende organisatie, met veel mogelijkheden voor deskundigheidsbevordering.
  • Pedagogische ondersteuning op de werkvloer door eigen deskundigen.
  • Een dienstverband van 20 uur per week (werkdagen in overleg, vrijdagmiddag is een voorwaarde) voor bepaalde tijd.
  • Een salaris van minimaal € 3.192,- en maximaal € 4.252,- bruto per maand bij een fulltime dienstverband.
  • Leuke personeelsactiviteiten.
  • Een (warme) maaltijd aansluitend aan je werkdag bij een training of een overleg.
  • Arbeidsvoorwaarden conform de CAO kinderopvang.
  • Eventuele korting op de kinderopvang bij ’t Kickertje.
Wat kun jij ’t Kickertje bieden?

  • Je bent energiek en hebt er plezier in om een enthousiast team medewerkers te begeleiden.
  • Je beschikt over een in de cao kinderopvang vastgelegde beroepskwalificatie voor pedagogisch medewerker en een afgeronde hbo-managementopleiding of bent bereid de opleiding te volgen.
  • Je hebt (enige) aantoonbare leidinggevende ervaring.
  • Je hebt aantoonbare ervaring in het werken met kinderen.
  • Je beschikt over een coachende stijl van leidinggeven, bevordert een professionele aanspreekcultuur en geeft waar nodig kaders aan.
  • Je vindt ook leuk om met en voor kinderen te werken en je wilt hun ouders (leren) kennen.
  • Je hebt een actieve opstelling in het contact met ouders, scholen, verenigingen en (zorg)instanties en vindt dit belangrijk voor het welbevinden van kinderen.
  • Je brengt je kennis en ervaring in om het beleid en de dienstverlening van ’t Kickertje te optimaliseren.
  • Je bent ondernemend en je behaalt graag resultaat.
  • Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden (zowel mondeling als schriftelijk).
  • Je bent flexibel, zowel in de uitvoering van het werk als bij de invulling van je werkweek.
Meer informatie en solliciteren:
Wil je meer weten? Bel dan met Yvonne Dam (afdeling Personeelszaken) via (015) 251 75 85 of mail naar personeel@kickertje.nl.

Ben je enthousiast? Dan ontvangen wij graag jouw CV en motivatiebrief via personeel@kickertje.nl.

Meer informatie over onze locaties en groepen vind je op onze website: www.kickertje.nl of kijk op onze facebookpagina.

13kikkerhart
Scroll naar boven